Przypominamy przykład genialnej promocji. Jak można to zrobić prosto, tanio i… dobrze. A nawet bardzo dobrze!

Zrobił to Roman Łudź.

Jakież było zaskoczenie kibiców piłki siatkowej (i mieszkańców Łap) oglądających grę polskich siatkarzy w Tokio, kiedy ich oczom wielokrotnie ukazywał się wielki transparent z napisem: ZSM Łapy. Roman Łudź, były nauczyciel Zespołu Szkół Mechanicznych w Łapach, promował w ten sposób szkołę, w której niegdyś uczył.

Do zdjęcia z transparentem Zespołu Szkół Mechanicznych w Łapach i z panem Romanem Łudź, stanęli także najlepsi siatkarze kadry narodowej. Są pamiątkowe zdjęcia.

Sprawą zainteresowała się ogólnopolska telewizja i wszelkie media. Nawet te japońskie.

Pisały o tym także gazety i portale np.: http://podlaskie.naszemiasto.pl/artykul/lapy-w-japonii-zdjecia,3764558,artgal,t,id,tm.html

Prowadzę także zawodowo szkolenia w całej Polsce. Kiedyś spotkałem bogatego przedsiębiorcę, który właśnie kojarzył Łapy z ową sytuację i ZSM – sam odnosił sukcesy i interesował się ciekawymi pomysłami. Ten zapadł mu w pamięć!

To właśnie przykład jak można kreatywnie się promować. Zobaczyć na japońskich trybunach znajomo brzmiącą nazwę – to dopiero coś! Polski napis pośród „krzaczków”.

Można w prosty sposób zrobić coś dobrego? Można!

Na promocji zyskało gmina Łapy, szkoła ZSM i Powiat Białostocki.

Obecnie Roman Łudź jest kandydatem na radnego powiatu.

Brawa dla pana Romana Łudź.